Wat gebeurt er met mijn klacht?

Stap 1: voel je je ergens onterecht geweigerd? Meld het ons via het klachtformulier. Je kan ons ook via sms, whatsapp of email bereiken. Wij registreren je klacht en nemen contact met je op.

Stap 2: Binnen twee werkdagen wordt er contact met je opgenomen. Samen beslissen we welke stappen er ondernomen worden.

Stap 3: wil je een klachtenprocedure starten? Dan zorgen wij ervoor dat je in gesprek kunt gaan met de eigenaar ( of een door hem aangewezen contactpersoon, zoals de bedrijfsleider) van de uitgaansgelegenheid waar jij je onterecht geweigerd voelt.

MELD HET HIER!

Doe altijd melding bij ons als je je onterecht geweigerd voelt aan de deur van een Rotterdamse uitgaansgelegenheid. Wanneer wij diverse serieuze meldingen krijgen over een bepaalde onderneming zullen wij de exploitant hierop aanspreken en onderzoeken wat zich aan de deur van de betreffende uitgaansgelegenheid afspeelt.

online een klacht indienen?
Klik hier
of sms ‘KLACHT 010’ naar
3669

Street Talk

14 Augustus - Oude Binnenweg

Panel Deurbeleid Rotterdam
Grotekerkplein 5
Postbus 1812
3000 BV Rotterdam
T: +31 (0)10 411 39 11