Wat gebeurt er met mijn klacht?

Zo gaat het Panel Deurbeleidom met je klacht 

 

Stap 1:

Voel je je ergens onterecht geweigerd? Meld het ons via sms of email. Wij registeren je klacht en nemen contact met je op.

Stap 2:

Wil je een klachtenprocedure starten? Dan zorgen wij ervoor dat je in gesprek kunt gaan met de eigenaar (of een door hem aangewezen contactpersoon, zoals de bedrijfsleider) van de uitgaansgelegenheid waar jij je onterecht geweigerd voelt.

Stap 3:

Brengt dit gesprek geen gewenste oplossing? Dan zal het Panel Deurbeleid de klacht verder onderzoeken en waar nodig in gesprek treden met de ondernemer.

Stap 4: 

Bij discriminatie informeren we de politie, de gemeente en de burgemeester.

Meld je klacht.

Doe altijd melding bij ons als je je onterecht geweigerd voelt aan de deur van een rotterdamse uitgaansgelegenheid. Wanneer wij diverse serieuze meldingen krijgen over een bepaalde onderneming, zullen wij de exploitant hierop aanspreken en onderzoeken wat zich aan de deur van de betreffende uitgaansgelegenheid afspeelt. Bij discriminatie volgt een waarschuwing en neemt het Panel contact op met politie, gemeente en/of burgemeester, afhankelijk van de bevindingen.

online een klacht indienen?
Klik hier
of sms ‘KLACHT 010’ naar
3669

Street Talk

14 Augustus - Oude Binnenweg

Panel Deurbeleid Rotterdam
Grotekerkplein 5
Postbus 1812
3000 BV Rotterdam
T: +31 (0)10 411 39 11